Re: to jest już przegięcie

Autor: Grzegorz Bolek (gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 09:48:19 MET DST

Szymon Sokol wrote:

> Grzegorz Bolek <gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl> wrote:
> : Dokladniej TPnet ma 40 do Teleglobe w NY, 5 do TG w Frankfurcie i 2 do
> : C&W
> Hmmm... jeśli TPnet ma łącze do Frankfurtu, to czemu właściwie
> routing np. do cern.ch idzie przez USA? Tak szybciej, 2 razy przez
> Atlantyk?
A bo to tak specjalnie.
Pakiety ida w jedna strone przez USA a wracaja przez Niemcy.
Dobrze to widac na wykresach obciazenia lacze do frankfurtu wlasciwie
wogole nie ma ruchu out.
A z tego co wiem to traceroute pokazuje tylko ta jedna strone.
Mimo wszystko troche ruch z ASow europejskich idzie przez to lacze.
Inet w europie jest taki troche dziwny.
czesto okazuje sie ze przez NY jest mnie hopow niz po kontynencie.
(kazdy ma to lacze do USA)
zGreg