RE: TP Internet?

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 15:16:44 MET DST

Łukasz Grochal napisał:

> Z Windows 9x... zgodnie z filozofią 'user niech ogląda bzdury, ważne
> żeby (jakoś) działało' ;)
>
> Tak... windowsiany route naprawdę takie kwiatki wyświetla - jako
> adres GW podając Twój interface. Co nie zmienia faktu, że netmaski
> liczy dobrze. ;)

Tym razem WinNT. Ale fakt że routing jest śmieszny ... może dlatego, że mam
na tym kompie WinRoute, który po swojemy do tego podchodzi. W takiej
sytuacji routing "sam do siebie" dałby szansę wykazać się WinRoute. No ale
to zupełnie inny temat, wiec przepraszam za zamieszanie. W wątku chodziło o
coś innego :)

Pozdrawiam

Bronek