Re: Koncesje na dzierzawki

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 13:16:36 MET DST

On Fri, 25 Jun 1999 11:09:49 +0200, MaG <mag_@_pb.bielsko.pl> wrote:
>Czy ktos z Was sie orientuje ile kosztuje koncesja na podlanczanie
>laczami dzierzawionymi. Na komutowane 200 ECU, koszt koncesji na
>dzierzawki oblicza sie od tego roku podobno na podstawie gestosci
>zaludnienia danego terenu, podobno tez mozna na podstawie ilosci portow
>dostepowych ale tu sa jakies problemy. Ile to kosztuje ? jak dokladnie
>wyliczyc koszt? jak wyglada wniosek ? itp

Jakie dzierzawki? Standardowa [200ECU] koncesja zawiera o ile pamietam
cos takiego "swiadczenie dostepu do miedzynarodowejsieci Internet,
za pomoca laczy uprawnionych [*] operatorow", czyli ze mozna
przez telefon albo dzierzawiona od TPSA linia.
Natomiast nie mozna klasc wlasnych kabli [za wyjatkiem przypadkow
zwolnionych z obowiazku posiadania koncesji w rozporzadzeniu], ani np
wystawic wlasnego satelity do USA

J.

PS o ile pamiec mnie nie myli to [*] pisze 'uprawnionych do miedzynarodowej
transmisji danych' zeby nie bylo watpliwosci ze o TPSA chodzi :-)