free.net.pl - ciekawa logika

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_ic.com.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 01:14:33 MET DST

Admin tegoz ciekawego darmowego serwisu postanowilem zwrocic uwage, ze z ich
"wynalazku" na grupy dyskusyjne oraz adresy prywatne ida niekiedy "ciekawe"
przesylki. Oto ich odpowiedz. :)

PS. Pozwoliem sobie co nieco przeredagowac, bo zdaje sie, ze czytaelnoscia
nie bardzo sie tam przejmuja. Oryginal zalaczam na koncu.