Re: Poczta a SMS

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 14:48:39 MET DST

Dnia Wed, 23 Jun 1999 12:30:05 +0200, MaG zeznaje:
>Inaczej mowiac jesli napiszesz jakis skrypt pod unixa np automatyzujacy jakies
>zadanie to jest nielegalny bo korzysta z systemu ? :)
        Przecież wyraźnie napisałem o róznicy między wykorzystaniem
softu który przychodzi jako całość a fragmentem. Poza tym unices
mają rózne licencje, ale na ogół pozwalają na korzystanie ze wszystkiego.

> ... Co za roznica czy
>wpisujesz cos na strone "recznie" czy automatem ?
        Istotną różnicą jest, czy robisz to żeby wysłać swój SMS,
czy robisz to w celach komercyjnych.
Ale w ogóle to mi to wisi. Ja się tylko zapytałem czy to jest legalne.

bart

--
bart_at_bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl