Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 12:19:46 MET DST

Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl> wrote...
> Bo nie sa to rozmowy ani lokalne, ani miedzymiastowe.

A tylko jakie? Rozmowa, to tez tylko _polaczenie_.
Moze miedzynarodowe? Bo mozna ogladac gole
laski na serwerach na Antylach...

> Tak, sa to _polaczenia_ do sieci teleinformatycznych. Nie mylic z
uzywaniem
> tych sieci.

Podobnie jak rozmowa lokalna jest jedynie polaczeniem dwoch
aparatow. Sama zas rozmowe nalezy przeprowadzic poprzez
bezposredni kontakt fizyczny, lub za nia dodatkowo operatorowi
zaplacic (tzw. call provider'owi).
Cos sie tu istotnie komus myli.

Pozdrawiam,

Moi