Re: O kom?rce i internecie !!!???!!!

Autor: Andrzej Mikosz (amikosz_at_info.com.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 06:49:30 MET DST

A ja "internetjje" z komorki:
Korzystam z sieci IDEA.
Polaczenie przez telefon MOTOROLA STARTAC + karta PCMCIA Motorola
CELLect1+
nr dostepowy (w sieci IDEA) *888
Polaczenie ma sens ekonomiczny tylko dla e-maila i telneta. WWW to za duzy
ruch dla lacza 9600 (przyznaje, ze nie porownywalem sciagania
stron z zagranicznych serwerow przez komorke ze sciaganiem przez
polaczenie modemowe). Jestem raczej rozpuszczony przez korzystanie w
Kancelarii z ISDN-a.
IDEA ma jeden problem - do tej pory INTERNET w sieci IDEA dziala (wg mojej
wiedzy) wylacznie w Warszawie. Proby uzyskania polaczenia z Poznania
spelzly na niczym. Podobno ciezko pracuja by dorobic sie polaczen takze w
innych osrodkach.
POzdrawiam
Andrzej Mikosz