Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: Łukasz Grochal (lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 20:19:23 MET DST

rafal wiosna <raf_at_mielonka.polbox.pl> pisze:

> Jednak chyba lepiej REJECT ich po IP z komunikatem "relaying not
> allowed" -- tak, żeby wyglądał jakby regułki działały [wątpię, żeby
> sprawdzali, że ORBS-test numer 57 miał zwrócić denied DOPIERO po RCPT].

Zakładasz, że ja coś zrobiłem... tymczasem nie zmieniałem konfiguracji
MTA ani o włos ;) Zachowuje się dokładnie tak samo, jak dotychczas,
puszcza co puszczał, blokuje co blokował. Nie chciało im się nawet
sprawdzić ;) Byli najwyraźniej do tego stopnia pewni siebie, że
założyli, że adres postmaster_at_rmf.pl również nie działa i nie wysłali
ostrzeżenia ;P Części o groźbach pod adresem ORBS-ów raczej nie będę
komentował ;)

Poza Polskę i tak wyjdę używając jako smarthosta dowolnego ze swoich
serwerów spoza Krakowa. Pewnie warszawskiego, bo stamtąd najbliżej do
bramki Teleglobe'a. ORBS-ów pewnie wyblokuję na firewall'u i dodatkowo
dorzucę @orbs.org do listy spamerów. Pozostanie paskudny niesmak...
i pomyśleć, że kiedyś myślałem, że ci faceci mają równo pod sufitem ;)

--
(-) Łukasz Grochal                            lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org
_________________________                   (for PGP signature visit:)