Re: O komórce i internecie !!!???!!!

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 09:33:05 MET DST

Szymon Sokol wrote:
[..]

>Ale tak poza tym, w rozważaniach nie uwzględniasz jeszcze jednej istotnej
>sprawy: dokąd będziesz dzwonił? Na 0202122? Czy któraś z sieci komórkowych
>oferuje własny, w obrębie swojej sieci, numer dostępowy do Internetu (śmiem
>wątpić)?

Oj Szymonie, coś jesteś nie na czasie. Czy któryś z polskich operatorów
NIE oferuje? Plus i Idea na pewno oferują i połączenie jest znacznie tańsze
niż rozmowa przez telefon.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-