Re: rozrywkowy routing w tpnecie

Autor: Maciej Mich (mich_at_home.bti.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 16:21:59 MET DST

on 19 Jun 1999 15:25:19 GMT, cezar_at_cs.net.pl wrote:
>VTAM!
>

>Qrde, to jakas epidemia. Nasz modem (Telindus od POLPAK-T) tez ma tendencje do
>wieszania sie. Pomaga jedynie reset zasilania. Od ponad dwoch miesiecy monituje
>POLPAK o wymiane, ale twierdza ze "nie maja na stanie".
>
>Czy u innych kolegow tez wystepuje problem z wieszajacymi sie modemami?

Mam dokladnie to samo. Jeden z polpakowskich Telindusow lubi sie raz na
jakis czas "zawiesic na twardo". Zrezygnowalem po jakis 6ciu miesiacach i
2 (!!!) wizytach serwisu. Z kazdym raze problem byl "definitywnie
rozwiazany" przez zmiane ustawien modemu, a wymienic nigdy nie mieli na co.

Na szczescie wiesza sie +- raz na miesiac, wiec userzy jeszcze mnie nie
pobili. ;-)

Maciej

--
Maciej "Student" Mich        admin_at_BoTar Internet
* I'm Just a Bug on the Windshield of Life