Zotlrix Phantom czy taki zly ?

Autor: Janusz Czapek (januszcz_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 22:46:42 MET DST

Jestem "szczesliwym" posiadaczem modemu Zlomtrix Phantom ,
jak to czesto sie go okresla. Czy aby napewno trafnie ?
Ww ,od ~roku pracuje wcale niezle na K6 200MMX z 64MB Ram.
Lacze sie przewaznie 44 do 48 Kbps, transfer od 1,2 do 3,5 KBs
w zaleznosci od rodzaju pliku. No tyle to podaje Winda ale jednak.
Zerwanych polaczen w ciagu ostatnich trzech m-cy, moze 2 razy.
Czesciej nie udaje mi sie polaczyc z POLBOX lub FRIKO , lecz
to zdarza sie przewaznie w niedziele i czasami w godzinach
dopoludniowych . I jeszcze aby dolac oliwy do ognia to lacze
sie z TPSA za 1-5 wykrecen .
Czytajac zalewajace grupy potoki lez i oburzenia na ZLOMTRIX
  to chyba powinieniem byc bardzo zadowolony .
No co nie znaczy ze nie moglo by byc lepiej !!!!!! Te rachunki !
Przedtem tez mialem Zoltrix-a 14400 ale to bylo dno.
Chcialem jesli jeszcze mozna ,wyjasnic jeden niewielki problem.
Dlaczego modem instaluje mi sie na COM5 jesli ja mam tylko 1i2 ?
Tzn. pierwszy raz instaluje sie modem nr.1 na com2 a po restarcie
kompa W98 PnP wykrywa i instaluje drugi raz jako modem nr.2 na COM5 . Na
modemie nr .1 glosi konflikt i musze go usunac.
WIN95 instalowal tez na COM5 ale tylko 1 raz.
Dziekujac za uwage -pozdrawiam
Cześć Janusz Cz. :-)