Re: TP Internet?

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 21:27:30 MET DST

On Thu, 17 Jun 1999 19:04:01 GMT, Michal_at_swlmedia.pl (Michal Jaskolski)
wrote:

>Dobrze, że TP S.A. wysłuchała próśb internatuów :-), z drugiej jednak strony
>czy gdy będzie udostępniać np. nieograniczony dostęp do Internetu + dajmy na
>to serwer wirtualny o pojemności 50 MB + inne usługi za np. 80 zł, to czy
>nie stanie się na rynku internetowym znacznie większym monopolistą niż dziś?
>Dorzućmy do tego jeszcze portal, łącza stałe (bo zapewne obecne CST TP S.A.
>stanie się częścią TP Internet) i sytuacja może wyglądać nieciekawie dla
>konkurencji, szczególnie że firma-matka ma właściwie nieograniczone środki
>finansowe...

Nie sądzisz, że na razie za wcześnie na takie rozważania? Zobaczymy,
pogadamy. Na razie TP S.A. stworzyła fakt prasowy, czy coś z tego wyniknie
-- to się okaże. Dla mnie pewnie to nic nie zmieni. Nie sądzę, żeby TP
Internet nagle znalazł warunki techniczne, tam gdzie TP S.A. ich nie
znalazła. Chciałbym się zdziwić.

Pozdrowienia
Marcin Jagodziński

portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 25.05.1999]