Re: TP Internet?

Autor: Dawid Lorenz (adl_at_sonik.REMOVE.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 13:19:22 MET DST

Michal Jaskolski wrote in message <3769bfc6.1933700_at_news.ceti.com.pl>...
>[...]
>Prawdopodobnie TP Internet zaproponuje, jako jedną z usług , ryczałtowy
>dostęp do Internetu, oczywiście dla użytkowników TP S.A.

W ostatnim PCQ podali, że tepsa zamierza wdrożyć technologię HiS. Jeśli to
okaże się prawdą (a dostałem potwierdzenie z tepsy, że już testują te
urządzenia), a ceny będą przystępne, to szykuje się rewolucja w sposobach
dostępu do netu w Polsce (020... pójdzie do lamusa, invho oczywiście :).
More details: http://his.ericsson.pl

Ciekawe czy tepsa stanie wreszcie na wysokości zadania? Twoja informacja o
"TP Internet", tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że wkrótce nasze życie
stanie się łatwiejsze. ;)

--
Dawid 'Dave' Lorenz     ICQ UIN: 7932272     mailto:adl_at_sonik,pl
------------------------------------ generated with Sig4Today --