Re: Poczta a SMS

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 12:16:35 MET DST

Dnia 17 Jun 99 o godz. 8:16, Bart Ogryczak napisal(a):

> nie napisałem, że jest nielegalne, bo nie znam opini Idei ani Ery
> na ten temat. Przypuszczam, że bez ich zgody to legalne nie jest.
Hm... a jest gdzies na stronie Ery albo Idei napisane, ze bramki nie wolno
wykorzystywac przy pomocy innego oprogramowania, niz przegladarka WWW, i ze
skorzystanie z bramki wymaga wczesniejszego obejrzenia reklam (ktorych
zreszta ZTCP tam chyba nie ma...) ???
Co nie jest zabronione jest dozwolone...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl