Re: Poczta a SMS

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 23:32:23 MET DST

Nocy (lub dnia) 16 Jun 99 09:06:33 GMT, Jaroslaw Rafa zeznaje:

>W jakim sensie skrypty?
>"Toto" wykorzystuje bezposrednio owe bramki, tzn. to co dostaje mailem, pcha
>przez te bramki via HTTP.
>Co w tym widzisz nielegalnego?
Zwykle jeśli ktoś ma jakieś swoje CGI i do tego jakieś frontendy,
to nie życzy sobie, żeby CGI było wykorzystywane przez jakieś
inne strony, czy skrypty. Życzy natomiast sobie, żebyś odpalił
przeglądarkę WWW, obejrzał np. reklamę i skorzystał np. z bramki
WWW->SMS. Przykładem podobnego 'legalnego' działania mógłaby być
'wyszukiwarka' która polegałaby na przesyłaniu zapytania do np.
Infoseeka i przerobieniu tego co zwraca spowrotem. A poza tym,
nie napisałem, że jest nielegalne, bo nie znam opini Idei ani Ery
na ten temat. Przypuszczam, że bez ich zgody to legalne nie jest.

bart

--
             "If I go to hell, I hope I'll burn well"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl