Re: Będę reklamował niedoszłe połączenia

Autor: MaG (mag_at_pb.bielsko.pl)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 13:12:33 MET DST

Maciej Nowicki wrote:

> Cze
> właśnie dostałem billing za maj i wyczytałem ze mam ponad 20 połączeń, które
> nie trwały dłużej niż 15 sekund.
> Zadzwoniłem do bezpłatnego numeru i pani powiedziała mi że muszę się zgłosić
> do biura na ul Jutrzenki w Lublinie, wypełnić druk i poczekać.
> Zamierzam skorzystać z tej drogi i zdać relację na grupie

Tak naprawde to pierwsze 20 sek polaczenia z 0202122 powinno byc bezplatne. TPSA
liczy wlasnie na to ze nikomu sie nie chce reklamowac tych zerwanych polaczen co
w skali kraju przynosi im duze zyski. Zreszta pomyslcie, jak taki monopol jak
TPSA doliczy sobie np do co 100 rozmowy 1 impuls to ile na tym zarobi ? czy ktos
to zauwazy, a jak tak to czy bedzie to reklamowal......

popieram twoja decyzje.....
Marcin

Marcin Gizycki mag_at_pb.bielsko.pl
Akademickie Centrum Informatyki P.Ł. w B.B.
+48 (33) 8100097 / +48 (33) 8157061-69 w.322
http://aci.pb.bielsko.pl http://www.bielman.pl