Re: Ktoś już reklamował w TPsie ?

Autor: Piotr Orlewicz (Piotr.Orlewicz_at_technologist.com)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 16:23:09 MET DST

Ja juz probowalem reklamowac rozne rzeczy kilka razy w tpsa. zawsze znajda
jakis przepis, ktory mowi ze ..... i tak to sie konczy.
Co do zrywania to przyczyn moze byc kilka. Z poziomu win'dy wlasciwie nie
mozna sprwdzic co sie rozwala. Mozna sprobowac zglaszac takie usterki za
kazdym razem do biura obslugi klienta albo na biuro napraw. po kilku takich
zgloszeniach trzeba napisac reklamacje na jakosc polaczen (dalaczaja wydruk)
czeste zerwania itd. Gdzes w srodku nalezy delikatnie (ale stanowczo)
powolac sie na zglaszane usterki. Nie wiem czy to cos da, ale mozna
sprobowac. Nie spodziewal bym sie jednak innej odpowiedzi jak brak podstaw
do uznania reklamacji -w koncu w 20 sekund mozna sprawdzic np poczte.

jezeli chodzi o zglaszanie modemow to cos kiedys bylo slychac. w tej chwili
niekt tego nie praktykuje. dostawca uslug moze jednak podwazac zgodnosc
modemu z polskimi standardami -musisz miec numer homologacji modemu.

Piotrek

REAL DATA
Najtanszy w Polsce dostep
Tanie konta