Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie zale (8kB)

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 19:51:56 MET DST

Nocy (lub dnia) Sat, 12 Jun 1999 01:19:15 +0200, Moi zeznaje:
>Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote in message
>Mozesz jasniej, o co chodzi z tym routingiem z/do TePSY?
        W NASKu dosyć często zapętlają się routery odpowiedzialne
za to połączenie. Problemu z wyjściem na świat przez NASK wtedy
nie ma, ale są problemy w większością polskich komercyjnych serwerów.

>Dlaczego w NASK mialby byc zdecydowanie lepszy?
        A czy ja napisałem, że lepszy? Jak padnie routing, to albo
nie widzisz jednej połowy polskiego inetu, albo drugiej. Tak źle
i tak niedobrze. Chyba większość edu.pl oraz komercyjnych dostawców,
którzy zaczęli pare lat temu jest podłączona do NASKu, teraz
wszyscy podłączają się do TP s.a. bo jest taniej i lepiej.
Natomiast nie zauważyłem, żeby była jakaś istotna różnica w szybkości
transferu ze świata między TP s.a. a NASKiem. I tu, i tu ciągnie
się anemicznie na maksa.

>I jaka jest aktualnie bramka NASK<->TePSA (to dla mnie jednak ma
>znaczenie)? Sam juz sie pogubilem, co jeszcze jest NASKiem, a co
>juz nie...
        A bo ja wiem.. jam jest prosty webmaster jeno.

>Obawiam sie, ze podobnie jak wszyscy stali bywalcy niusuf.
        Przecież po to one są ;-)

bart

--
 "drop in my perimeter, it's a lovely fuckin' war, bravo six out"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl