Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 15:28:57 MET DST

Przemyslaw Sarnowski <sarp_at_nfosigw.gov.pl> wrote...
> Moze bys wreszcie powiedzial kto twoim zdaniem nie placi.

Czy to jest rzeczywiscie tak trudne pytanie?
Czy to jest istotnie moje widzimisie, a nie fakt obiektywny,
ze ktos placi, a inny nie?
Chcesz wiesc ze mna dyskusje np. o tym, ze kiedy powiem,
ze korzystajacy z komputerow na uczelni nie placa za dostep,
to Ty zaripostujesz, ze niektorzy placa wysokie czesne, w ramach
ktorego (prywatna najczesciej) uczelnia zapewnia im dostep?
To sa oczywiste sprawy.
Mam wymieniac liste 40 rodzajow userow z 140-oma rodzajami
wylaczen?

A wszystko dlatego, ze twierdze, iz abonenci TePSY placa,
co podwazaja najczesciej ci, ktorzy maja dostep za friko?

Czuje tez w powietrzu kolejny (pod)watek, ze admin ma w pracy
dostep za darmo i trudno oczekiwac, by zan placil. Bo to jakby
wymagac od kierowcy autobusu by za kazdy obslugiwany kurs
wykupowal sobie bilet. I slusznie.

Nie zamierzam wchodzic we flame wars.

Pozdrawiam,

Moi