Problemik z questami....

Autor: Sirix (sirix_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 21:08:22 MET DST

Witka...
na poczatku chcialbym powiedziec, ze wiem jak wykonac ponizsze zadania,
tylko od strony technicznej jest gozej:
-Jest taka mala wies, gdzie pewien czlowiek ma problem z pewna zagadka. Wiem
jk mu pomoc, ale czlowiek ten jest chyba bardzo z kacowany, bo nie rozumie
moich slow...;-) Czy nie wiecie, jakby do nieggo przemowic?

-W wielkiej warowni Mahakam jest pewna krasnoludka - Frina. Ma ona problem z
obcojezycznym listem. Probuje pomoc jej w tlumaczeniu. Znalazlem juz nawet
slownik, ale coz z tego skoro mam bardzo krotka pamiec. Tam gdzie slownik
jest - potrafie odczytac ten list, a tam gdzie go nie ma mam z tym ogromne
problemy...:-(((

pozdrawiam,
case1: Sirix
case2: sirix_at_friko6.onet.pl