Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 22:07:43 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote...
> Dziwna jest twoja logika.
> Zatem np. wedlug ciebie ludzie, ktorzy pozakladali sobie za wlasne
pieniadze
> LANy w blokach i popodlaczali je do Internetu (albo ci, ktorzy maja
> dostep przez TV kablowa) wlasnie *dokladnie po to*, zeby nie musieli
"trzymac
> reki na portfelu przy kazdym wejsciu do Sieci", sa ludzmi, ktorzy -
cytujac
> twoj wczesniejszy list - "nie placa za dostep ANI GROSZA" ???

Uprawiasz sofistyke (kto, kiedy, jak, nadchwytem czy podchwytem
trzyma za portfel), wiedzac dokladnie o co mi chodzi.
Placa za uczestnictwo w sieci osiedlowej lub dostep przez TVK?
Placa. Wszystko na ten temat.
Rownie doskonale wiesz kto nie placi.
Wiec nie lap mnie za slowka lub za nieudolne sformulowania
nie wplywajace na istote postawionego problemu.

Pozdrawiam,

Moi