JavaSrcipt, CSS

Autor: Tomasz SZYMANEK (tszymane_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 13:54:31 MET DST

Nie wiem czy to jest odpowiednia grupa na moje pytania ale innej nie
znalazlem, polskiej.
- Chcialem sie zapytyac czy moze ktos wie na jakich
  wersjach przegladarek (IE, Netscape) najnizszych chodzi juz JavaScript i
  CSS.
- Ktos moze spotkal sie ze statystykami ile ludzi na swiecie uzywa IE albo
  Netscape ewenualnie innych (moze byc prcentowo - najchetniej).

Z gory dzieki

        Tomek Szymanek
        tszymane_at_elka.pw.edu.pl