Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 21:21:18 MET DST

Daniel Podlejski <underley_at_iko.zakopane.top.pl> wrote...
> Moi napisal(a):
> [...]
> : Statystyki roznych serwerow, ktore sa dostepne publicznie, ogladam
> : okazjonalnie, po przypadkowym trafieniu na URL lub odnosnik.
> : Ujawniona tam liczba odwiedzin z poszczegolnych domen nie wskazuje
> : na dominacje dial-up'owcow TePSY.
> Popełniasz błąd. Nie bierzesz pod uwagę ludzi tylko czytających, a
> jest ich duuuuużo więcej niż piszących na newsy.
> Sprawdziłem dzień wczorajszy (niedziela) - jakieś 85% ciągnących newsy
> z serwera którym administruje to ludzie z dialupów TPSA ...

Myslalem o czytajacych, lecz czy jestes w stanie okreslic takze
ich 'aktywnosc ssaca', czy tylko ilosc pukniec?
Ponadto, jesli dobrze pamietam, to Twoj serwer nie jest serwerem
'z wyboru' dla abonentow akademickich i duzych, korporacyjnych.

Zas przeciwko niedzieli zdecydowanie protestowalbym. Ze wzgledow
chyba oczywistych.

Pozdrawiam,

Moi