Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 13:56:23 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Wiekszosc postow na newsach jest z dialupow TPNETu. Latwo sprawdzic.

A ja niedawno z Anglii ściągałem cztery obrazki płytek z Debianem.
Ponieważ było to via Pol34/Ten155, to było to szybko. W każdym razie
uporałem się z tym w jeden dzień (pracy). Nie powiesz mi, że dzienny
ruch w polskich newsach ma więcej (dla niewiedzących: ~10-15MB/day)

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Dawniej dziewczęta rumieniły się, gdy się wstydziły. Dziś wstydzą się,