Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 22:08:22 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote...
> Niby kto to jest ta wiekszosc, ktora nie placi?
> *Wiekszosc* to w tej chwili sa ci, ktorzy korzystaja z 0-202122.

Ja powiedzialem swoje, Ty mowisz swoje...
Czy da sie to jakos przelozyc na cyfry?
Kto generuje wiekszy RUCH w polskim Internecie?
Dial-up'owcy? Smiem watpic.

> W swoim poscie sam siebie zaliczasz do tej grupy i twierdzisz, ze ty
placisz
> za dostep. Wiec widze tu jakas sprzecznosc.

Jak moze nie wystapic sprzecznosc, skoro rozpoczynasz moim
zalozeniem, a konczysz swoja teza (lub odwrotnie - vsyo rovno).

> Z drugiej strony, ludzie ktorzy maja konta u komercyjnych providerow placa
> tyle samo TEPSIE za polaczenie z modemami providera, a dodatkowo placa
> providerowi za dostep...

Nie jest wina internautow korzystajacych z uslug TePSY jako providera,
ze inni dobrowolnie chca placic WIECEJ za TO SAMO. Czyja to jest
wina, ze placa wiecej? Zupelnie mnie to nie interesuje. Moglbym tylko
snuc przypuszczenia co do logiki ekonomicznej tej drugiej grupy userow.

Czy moje pieniadze za mozliwosc logowania sie do Sieci ida do kieszeni
prywatnego ISPa, czy na marmury w nowej siedzibie TePSY - mam to
gdzies. Place ustalone kwoty za korzystanie z Internetu, a co sie pozniej
z nimi dzieje - nie jestem z NIKu.

> Wiec moze to jednak uzytkownicy 0-202122 nie placa?
> Za dzierzawke - jak sam napisales - tez sie placi...

Ja place za 0202122 wiecej niz gros prywatnych uzytkownikow
dzierzawek. Ruch generuje pewnie mniejszy. Kto wiec placi
za dostep? Moze jednak predzej ja niz oni?

> Wiec KTO nie placi?

Wszyscy, ktorzy nie musza trzymac reki na portfelu przy kazdym
wejsciu do Sieci. Ja trzymam...

Pozdrawiam,

Moi