Re: DATA W NEWSACH - ZADBAJ O SWOJ ZEGAREK NA WIOSNE!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 17:37:20 MET DST

Dnia 29 May 99 o godz. 7:14, Lukasz Grochal napisal(a):

> Ech... dobry czytnik nie na wiele się tu zdaje, bo w postach Jarka nie
> ma ani References: ani In-Reply-To:, czyli niczego oprócz pola
> Subject: co mogłoby pomóc ułożyć wątek. A sam subject pozwala zaledwie
> na 'sklejenie' 'podobnych' postów do kupy, a nie wątkowanie. Nie bierz
> tego, Jarku, za bardzo osobiście, ale to jednak przeszkadza.

Kurcze, bylem przekonany, ze Pegasus generuje pole "In-Reply-To:". Bede
musial sprawdzic...
Nawet jezeli jednak okaze sie, ze nie, to przesiadka z Pegasusa na cos innego
w moim przypadku raczej nie wchodzi w gre - jest to dla mnie bezdyskusyjnie
najlepszy mailer, choc ma swoje wady.
Wiec bedziecie musieli mnie jakos znosic... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl