Re: Spam - relacja z bazy wroga

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 23:09:16 MET DST

On 20 May 99 11:19:55 GMT, Jaroslaw Rafa wrote:
>Dla mnie zadowolenie uzytkownika z systemu (i z admina ;-)) wynika wlasnie z
>mozliwosci *efektywnej* pracy. Efektywnej, to znaczy m.in. takze nie
>ograniczanej nadmierna restrykcyjnoscia admina. Przykladowo - user prosi
>admina o zainstalowanie np. fetchmaila, bo chce sobie sciagac poczte z innych
>kont, ktore ma gdzies tam - admin na to "nie, bo nie".

Hi, hi - a admin mu: Uzytkownik naszego serwera ma "sluzbowa" skrzynke
na tym wlasnie serwerze. Jak ma prywatne konto gdzie indziej, to niech
sobie prywatna poczte tam sle, a nie forwarduje przez nasz serwer"
tfu, tfu, pomylilem, mialo brzmiec "to niech sie sam stara o
prywatnego fetchmaila, bo u nas fetchmail mu nie potrzebny" :-)

J.