Re: spam (bylo: Lacza dzierzawione - o co tu chodzi?)

Autor: Lukasz Grochal (lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org)
Data: Mon 17 May 1999 - 17:31:04 MET DST

michalj_at_wsi.edu.pl (Samotnik) pisze:

> No, to w tym RMFie macie pieniądze niezłe...

??? A jak to sobie inaczej wyobrażasz? Ci ludzie zazwyczaj i tak
dzwonią z takich miejsc, że stacjonarnego telefonu nie uświadczysz.
To nie jest kwestia pieniędzy, których tak czy inaczej wychodzi na
komórki sporo, tylko wygody i zdrowego rozsądku - facet, który raz
śpi we Wrocławiu a raz w Koziwj Wólce nie może być zdany na łaskę
centralki telefonicznej w hotelu.

--
(-) Lukasz Grochal                                     lgrochal_at_rmf.pl
                                                  (for PGP key visit:)