Re: spam (bylo: Lacza dzierzawione - o co tu chodzi?)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 10:30:31 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Chodzi o to, ze np. ja na moim serwerze mam nie tylko userow o adresach
: user_at_wsp.krakow.pl. Ci sami ludzie maja tez konta w Cyfronecie
: (user_at_cyf-kr.edu.pl), w KKI, w BCI, na roznych frikach i polboxach i w paru
: jeszcze innych domenach (np. jeden z moich uzytkownikow ma adres w domenie
: wloclawek.com). Chca moc wysylac poczte przez serwer WSP korzystajac z
: kazdego z tych adresow. Dzwonia z dialupow tepsy, Cyfronetu, BCI, a jeden
: nawet ze Stanow (ppp-xxxxx.netreach.net). To sa wszystko pracownicy WSP i
: maja prawo w tym celu korzystac z serwera WSP. Wiec regulki antyrelayowe nie
: moga im tego ograniczac.
A właściwie dlaczego tak uważasz? Jeśli ktoś ma konto na "różnych
frikach i polboxach", to u mnie *nie może* wysyłać poczty z takim
adresem zwrotnym przez serwer uczelniany. Po to ludzie mają mailboxy
na uczelni, żeby ich używać - a jeśli ktoś do prywatnych celów używa
mailboxa poza uczelnią, to niech i relaya poza uczelnią sobie
znajdzie... co ma do rzeczy fakt bycia pracownikiem?

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O