Re: Spam - relacja z bazy wroga

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_gg.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 09:06:37 MET DST

Samotnik <michalj_at_wsi.edu.pl> wrote in message

> Jestem głupi, gdyż się przyznałem do rozesłania znikomej ilości spamu?

Nie chodzi mi o przyznanie sie. To gest bardzo szlachetny ;o)
Chodzi mi o pomysl rozsylania spamu. W ten sposob nigdy nic
nie osiagniesz. Duzo lepsze efekty uzyskasz tworzac "opt-in"
list. Nie dosc, ze odsetek odpowiedzi bedzie WIELOKROTNIE
wiekszy, nikt nie bedzie mial ci tego za zle i bedziesz mogl spac
spokojnie.

Szymon Grabowski
Get Response! <http://GetResponse.com>
tel. 0-58 663-93-48, 0-501 069-814

Zaloz sobie bezplatny Smart Responder, ktory pomoze Ci zdobyc
nowych klientow i automatycznie przypomni im o Twojej ofercie.
Bezplatne konto i wiecej informacji: <http://GetResponse.com>