Re: spam (bylo: Lacza dzierzawione - o co tu chodzi?)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 11:48:51 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Łukasz Grochal <lgrochal_at_washington.rotfl.pl.eu.org> wrote in message
: news:7he2p7$40p$2_at_intranet.rmf.pl...
:>
:> Na szczęście mój drugi MX nie jest moim zmartwieniem ;P Na
: przyszłość
:> radzę, zrób rev-dns lookup zanim zaczniesz bić pianę ;)
:>
: Jest Twoim zmartwieniem, jesli Ci padnie lacze lub bedziesz musial
: wylaczyc serwer. Jest to rowniez moje zmartwienie, gdy w
: nieskonczonosc rosnie kolejka, rosnie ...(hipotetycznie oczywiscie)
: rev-dns lookup nie musze robic (tak, naprawde wiem co to jest :)), bo
: masz odpowienie wpisy i nie sadze zeby to bylo bicie piany :)

Ej zaraz zaraz. Teraz mamy do czynienia z jakimś nieporozumieniem.
Jeśli host figuruje w ORBS, to przecież wcale nie znaczy, że nie
mozna *wysyłać poczty do niego* - a to, czy poczta *z* hosta, który
jest secondary MXem dla Łukasza, jest przez kogoś akceptowana, to
faktycznie nie Łukasza zmartwienie, bo on (ani jego userzy) z tego hosta
nic nie wysyła...

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O