Re: Lameria w Internecie rulezzzz

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 22:02:17 MET DST

Dawid Kuroczko <dk_at_PLEASE--REMOVE--THIS.ssw.krakow.pl> wrote in
message news:7gul5p$hal$1_at_atlantis.ssw.krakow.pl...
> Płatnik ZUS za friko??? :-O Przecież wymaga on jeszcze dokupienia
> Win95 OSR2 lub nowszego, a czasem nawet nowego sprzętu.
> Pozdrawiam,
> Dawid Kuroczko
> PS: Argumenty, że na giełdzie można dostać W98 za 30zł do mnie nie
trafiają.

Nowy sprzet wymaga czasem nowego biurka, zas to z kolei
czesto wymusza zmiane mieszkania na wieksze.
Zatem PLATNIK moze w skrajnym przypadku kosztowac
pare miliardow.

Pozdrawiam,

Moi

PS: Argumenty o mozliwosci uzycia skrzynek po jablkach
i skorzystania z prawa do zasiedzenia pustostanu
do mnie nie trafiaja.
:-)