Re: Lacza dzierzawione - o co tu chodzi?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 13:54:19 MET DST

rafal wiosna <raf_at_mielonka.polbox.pl> wrote...
> Aby postawić węzeł, gdzie można się wpiąć potrzebne są konkretne
> inwestycje ze strony ISP [kupno access servera/routera,
konfiguracja, płace,
> czynsz, 100 innych rzeczy]. Im większa -- tym większy abonament. To
proste.

Pozornie proste.
Moge Ci przedstawic specyfikacje (jako outsider moge sie NIEWIELE
pomylic) serverow/routerow (skonfigurowanych), zatrudnienia (place
w Warszawie sa duzo wyzsze niz w Kielcach), czynszow (analogicznie
jak place w Wwie i K-cach) i 100 innych rzeczy u podobnych wielkoscia
providerow w Kielcach i w Warszawie. Jakosc swiadczonych uslug
sadze, ze jest zblizona (byc moze w Warszawie wyzsza). Zatem
inwestycja tej samej wielkosci, koszty biezace w Kielcach znacznie
nizsze, abonament (lacze stale 33,6) zas szesciokrotnie wyzszy.
Co dalej o tym sadzic?

Pozdrawiam,

Moi