Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 23:45:41 MET DST

-= Mr.FX =- <mrfx_at_clan.pl> wrote...
> ??? Twoje przenośnie do mnie nie przemawiają (mam na myśli
> dwie ostatnie linijki).

Gdybys jeszcze byl uprzejmy mi powiedziec, jak inaczej okreslic
sytuacje, w ktorej pingi na dowolny adres daja wylacznie odpowiedz
"Operation requested timed out" a Traceroute milczy jak zaklety,
zas Go!Zilla jeczy tylko "Houston, we have a problem!"?
I to bez wzgledu na to, czy lacze sie na 0202122, czy na numer
ISPa. I tak przez pol godziny, za ktore musze zaniesc w zebach
pieniadze do TePSY.
Caly czas jest to rzeczone gowno, za ktore musze placic.

Pozdrawiam,

Moi