Re: Lamerstwo w Polskim Internecie

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hotmail.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 14:20:10 MET DST

Jaroslaw Rafa napisal:
>Tych ostatnich nie licze - uwzgledniam tylko firmy, ktore oferuja faktyczny
>dostep do sieci do wlasnego wezla.
>Male czy duze, nie jest to wg mnie tak bardzo istotne. Wazne, ze nawet te
>male jakos sie trzymaja i ich liczba stale przyrasta. Nie uwazam zatem zeby
>mozna bylo mowic o "rzezi" ISPow i nie wiem, gdzie w tym widzisz demagogie.

Ja uwazam, ze nie ma co sie cieszyc wzrostem ISP-ow, ktorzy utrzymuja sie na
powierzchni tylko dzieki 0201222, oferujac b. tanie konta pocztowe i nic
wiecej.
Wystarczy, ze numerek przestanie dzialac i ta Twoja "liczba stale
przyrastajaca" stanie sie nagle liczba kilka razy mniejsza.
Numerek TP S.A. przyczynil sie wlasnie do powstawania takich wielu slabych,
mikro-ISP-ow, a oslabil tych wiekszych, ktorzy maja mniej klientow na swoje
dial-up-y.

P.S.
To nie ja mowilem o rzezi i faktycznie to chyba za mocne slowo.

--
./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl