Re: Ciekawe dane (off-topic)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 23:19:55 MET DST

Big & Quick <big&quick_at_now-acc.pl> wrote...
> Propozycja całkiem niezła...
> Tyle, że ja proponuje Unie Polityki Realnej
> na czele z panem Januszem Korwin Mikke!

Ja to czynie od 10 lat, choc PIT-ow nie jadam, jak mi to
radzono na pl.pregierzu. Niestety, gros spoleczenstwa
domaga sie wprowadzenia w zycie wiekszosci punktow
programowych UPR-u, dziwiac sie, ze poprzednia / obecna /
przyszla / jakakolwiek koalicja tego nie czyni. I nie uczyni!!!
Ale kazdy poczytuje sobie za wypowiedz w dobrym tonie
swoje wlasne stwierdzenie, ze JKM to swir, a UPR to partia
kanapowa.

Wiec z uporem maniaka dalej wybieraja na zmiane czarnych
lub czerwonych zlodziei (pardon - 'liberalow') i biadola, ze
system koncesjonowania czego-sie-da funkcjonuje w najlepsze
i nikt nie ma ochoty go zlikwidowac.

Zycze im dalszych sukcesow w konsolidacji glosow 'prawicy'
oraz wytrzymalego miesnia zwieracza odbytu. Bedzie im
bardzo potrzebny w partnerskich stosunkach z kolejnymi,
'lyberalnymi' ekipami rzadzacymi.

Maniek na prezydenta, a dla kazdego darmowa wazelina
i masc na hemoroidy w jednym (fuck&go)!!!

Pozdrawiam,

Moi