Re: kto placi za callback ?

Autor: Bartek qla Kulicki (martinez_at_bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 03:40:45 MET DST

tpsa <sawo_at_wsi.edu.pl> wrote in message news:7g1kb9$qmo$1_at_dino.wsi.edu.pl...
> Mam pytanie dotyczące callbacku, nie bardzo rozumiem jak to jest
> ze impuls w telepsie kosztuje 26 gr ,a w prywatnej firmie nawet 13 gr
> i jeszcze na tym zarabiają (chyba nie mają dotacji :-) )
> proszę o info

firmy callbackowe wspolpracuja z niezaleznymi operatorami telefonicznymi
(typu TL,Netia,El-Net,T2 itp) a operatorzy w polaczeniach lokalnych (w
jednej strefie numeracyjnej) stosuja zasade bill&keep tzn. zatrzymuja wplywy
od swoich abonentow i nie rozliczaja sie wzajemnie.

praca w domu: reszty domysl sie sam.

--
bk - bartek/at/lords.com
% date me