Re: ANNOUNCE: oficjalny mirror freshmeat.net

Autor: Marcin Labuda (martin_at_task.gda.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 12:37:01 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
[...]
> : Nikt nie wnika w to jaka jest jakosc polaczen
> : miedzyoperatorskich w danym kraju, poniewaz powinny one byc lepsz, niz
> : polaczenia ze swiatem (to chyba tylko u nas jest tak, ze gdy lacza
> : zagraniczne maja przepustowosc liczona w dziesiatkach Mbps, to bramki
> : maja pojedyncze Mbps).
> W innych krajach istnieja operatorzy prywatni i prawo telekomunikacyjne.
> Z jednej strony to przepustowosc bramek miedzy ,,operatorami'' jest
> rzeczywiscie chora, ale z drugiej, na pewno jednej ze stron nie zalezy
> na jej powiekszeniu i trudno sie dziwic, gdy jednostka powolana
> [...]
[...]

Ze niby mirror freshmeat to usluga komercyjna?!? Wolne zarty :-) I kto
niby na tym zarabia? TASK? Ja? :-)
Ja na to patrze tak: moi uzytkownicy uzywaja czesto jakisc ciekawych
stron, serwisu, itp. i prosza o mirror, to ja to robie. Nie ma to nic
wspolnego z komercja. Ma to na celu odciazenie lacza i zapewnienie lepszej
jakosci uslug moim klientom. To, ze przy okazji korzystaja i inni, to jest
tego nastepstwem i ja nie mam nic przeciwko temu.

EOT

--
-ml