Re: ANNOUNCE: oficjalny mirror freshmeat.net

Autor: Marcin Labuda (martin_at_task.gda.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 12:01:42 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
[...]
> : Nie wiem na jakiej podstawie sugerujesz, ze do mirror'a w .de bedzie
> : lepszy, niz do mirror'a w .pl.
> Na podstawie wlasnych obserwacji[*], ktore sa nastepujace:

> 1. Czas powrotu pakietu z mirrora w .de jest circa dwa razy
> dluzszy niz z .pl
> 2. Straty do .de sa o 1/4 wieksze niz do .pl
> 3. Strona freshmeata z .de sciaga sie srednio piec razy szybciej
> niz z korwety

Bardzo ciekawe. Szczegolnie ciekwe sa warunki pomiaru, przy jakich strona
sciaga sie z serwera, ktory jest blizej, srednio _5x_ wolnij(?)

> Moze roznica wynika z wydajnosci serwera?
> * Kilka prob o roznych porach z mikrus.pw.edu.pl

Bardzo watpie. Predzej bedzie to wynikalo z warunkow sieciowych lub
priorytetow na router'ach dla portu 80.
Wydajnosc korwety raczej bym wykluczyl. Sprawdzalem u siebie przy
wylaczonym cache, wyzerowanych buforach i rozwiazanych adresach. Mierzone
czasy byly o ok. 10% krotsze w wypaku korwety. Czyli tak, jak powinno byc.

--
-ml