Re: ANNOUNCE: oficjalny mirror freshmeat.net

Autor: Marcin Labuda (martin_at_task.gda.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 13:44:08 MET DST

Ziemek Borowski <zmb_at_faq-bot.ziembor.waw.pl> wrote:

> Trochę żalu może być i do Ciebie: kto Ci kazał brać całą .pl?

Nikt mi nie kazal, proszono mnie jedynie o to.
Mirror'y robi sie po to, aby ludzie z danego regionu/panstwa mieli szybszy
dostep do takich stron. To, ze niektorzy dostawcy maja slabe polacznia
lokalne (w sensie kraju), to jest juz ich problemem i tych, ktorzy do
takiej sieci sa przylaczeni.

> (ale i tak dzięki -- u mnie działa znośnie, nie gorzej niż z USA, choć
> i nie zauważalnie lepiej).

Aha, jeszcze jedno. Przekierowanie z http://freshmeat.net/ na
http://pl.eu.mirrors.freshmeat.net/ jest realizowane na stronie zrodlowej,
a nie u mnie.