Re: Callback

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 02:54:03 MET DST

-= Mr.FX =- <mrfx_at_clan.pl> wrote ...
> Tak samo jak w OE4 : Message -> Cancel Message

Myryfyksy - jestes genialny! Dziala.
Ja szukalem po kluczu 'delete'.
Nie kojarzylo mi sie z cancel'em.
Dzieki.

> ps. RTFM

To tak, jakbym mial przeczytac ksiazke telefoniczna.
Szukam, kiedy jest mi cos potrzebne. A spisy telefonow
tez sa przeciez rozne. Np. moze ktos wie pod jakim haslem
jest w aktualnej ksiazce kieleckiej Urzad Skarbowy (dowolny)?
Nie pa pd "Urzad", nie ma pod "Skarbowy", nie ma pod
"Podatki", pod"Fiskus", ani pod "Zdzieranie" (skory z obywatela).
Sprawdze, na wszelki wypadek pod "cancel".

Podobnie jest w helpie M$oftu.

Pozdrawiam,

Moi