Re: Modem - Lepiej 33,6 niz 56

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 13:48:36 MET DST

Dnia 18 Apr 99 o godz. 5:40, Sławek Solak napisal(a):

> Wszystko, łącza, centrala, druty, dla tej jak i tamtej strony, razem stanowi
> o jakości połączenia.
Of course... Np. moj provider jest podlaczaony do bardzo zaszumionej centrali
(podobno najbardziej w Krakowie). Skutek - z reguly nie lacze sie wyzej niz
na 26400.

> Do tego też zalicza się jakość modemu, znajomy miał kłopot, bo mu działać
> nie chciało.
Z wlasnych doswiadczen musze powiedziec, ze jakosc portu RS232 w komputerze
tez ma cos do powiedzenia...
Mnie np. czesto zrywalo polaczenie po kilku minutach. Ostatnio wymienilem
karte I/O, bo mi sie nagle komputer w ogole przestal dogadywac z modemem :-(,
i w tej chwili tego efektu zrywania juz nie widze...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl