Re: Modem - Lepiej 33,6 niz 56

Autor: Sławek Solak (sp5sjt_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 17 Apr 1999 - 19:22:12 MET DST

rafal wiosna napisał(a) w wiadomości:
<7er2ep$lh1$2_at_orfika.office.polbox.pl>...

Dualmode)

> Wszystko zależy od jakości drutów między abonentem a centralą.

Niekoniecznie.

Sama centrala też ma mniej, czy więcej do powiedzenia, zw/łaszcza, jeśli to
jest cyfrówka.

Wszystko, łącza, centrala, druty, dla tej jak i tamtej strony, razem stanowi
o jakości połączenia.
Do tego też zalicza się jakość modemu, znajomy miał kłopot, bo mu działać
nie chciało.
Kropelka cyny (fabrycznie) zwarła jedną z żył do masy, po załączeniu modemu
wszystko głuchło i pojawiał się przydźwięk.. Po usunięciu usterki było gut.
Znaczenie tez ma, koło czego druty idą, uziemienie komputera, czy posiadane
domowe aparaty nie stoją przypadniem gdzieś blisko transformatora, etc.
Typ modemów (to przecież oczywiste) po obu stronach też ma znaczenie.
Niektóre się nie lubią...

Tak więc nie wszystko zależy tylko od drutów.

A BTW. Testowałem upgradowanego do V90 Sportka Flash-a, max 45333, ale
testowalem tylko jeden dzień, przez niecałą godzinę.

Pozdr.

--
Sławek SP5SJT.