Re: Zarobek przez klikanie

Autor: Pawel L. Bogdziun (pawelec.to_wytnij_at_pp.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 22:09:11 MET DST

Radek Michalski <radziom_at_polbox.com> wrote:
: A mi sie wydaje, ze jezeli ktos szuka jakichs informacji w sieci, to
: powinien dostac logiczna odpowiedz na pytanie (tym bardziej, ze nie wszyscy
: maja kase na oplacenie rachunkow za telefon i dla nich czas to naprawde
: pieniadz) a nie jakies bzdurki.

A mi się wydaje, że Usenet to nie infolinia. Tu masz prawo zadać
pytanie i... otrzymać taką odpowiedź, jakiej ktoś Ci udzieli.
A już bardzo dziecinne jest uzasadnianie swojej bezzasadnej irytacji
koniecznością opłacenia rachunku telefonicznego.

Paweł

--
Thousands of MS Windows were surely reinstalled
during creation of this article.