Re: news.tpnet.pl (Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cok

Autor: dj.futszak (futszak/_at_/dione.ids.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 16:37:45 MET DST

On 14 Apr 99 15:29:28 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>ZTCW na razie zadnego ;-), bo POL34 jest porozumieniem MAN-ow i kazdy MAN
>wchodzacy do POL34 placi po porstu swoja czesc kosztow utrzymania sieci.
>Ale po co sie pytasz, skoro sadzac z Twojego innego listu masz dostep do
>POL34 ;-) :

Pytanie bylo zlosliwe i bylo ironiczna odpowiedzia na wypowiedz
prodmowcy ktora wyciales.
Odnosnie dostepu to oczywiscie mam go bo mam konto na poznanskiej
polibudzie na ktore moge sie telnetowac, natomiast chetnie bym
przylaczyl swojego kompa do pol34 zamiast do tepenet-u chociazby po to
zeby sciagnac najnowsza wersje jajeczka, ale jak na razie to marzenie
scietej glowy :-(

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.