Re: Modem - Lepiej 33,6 niz 56

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 19:59:20 MET DST

>Hehe, wła?nie się na to nabrałem. Motorola, _ISA_ , 56K.
>Wymagane P166, G95 itp. itd.
>Na szczę?cie mogę oddać.
>Acha, to jest Motorola SurfNet Modem, uważajcie na toto.

faktycznie .. masz racje - jest jeszcze jeden taki modem ... IBMa -
strzezcie sie !!!

p.s. ja kupilem zewnetrzny diamond supraexpress 56e PRo i tak zajebistego
modemu jeszcze niemialem (wymienilem zamiast zoltrixa phantoma) ludziska !
pingi w Q schodza ponizej 100 , lacze sie powyzej 50k i nigdy nie rozlacza
(jak sie niechce :] )

p.s.2 kumpel ma winmodem lucenta i chodzi ZAJEBISCIE na p75 .. pingi w q ok
120 a transfer do 5,5 kb/s