Re: news.tpnet.pl (Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 23:10:29 MET DST

On 9 Apr 1999 09:17:18 GMT, Andrzej Bort <bort_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Już od dawna pisałem, że news.tpnet zachowuje się niedeterministycznie.
>Tak samo od dawna zachęcam do stosowania innych niż news.tpnet.pl
>serwerów. Niestety, jest to bicie grochem o ścianę. Zrestą, nie mój to
>problem, by używać/nie używać news.tpnet.pl czy innych serwerów, a
>problem użytkowników. Z reguły lokalne serwery news działają dużo
>lepiej, a i z adminem można się dogadać w wielu więcej kwerstiach (i tu
[...]

Probowalem lokalnego news.ict.pwr.wroc.pl z powodu tych ginacych postow.
Serwer dziala moze i poprawnie (na pewno nic nie ginie). Co z tego, jezeli
bramka we Wroclawiu dziala tak, ze pewnie lepiej by bylo, gdyby ruch szedl
przez Warszawe (predkosc ze Stanami jest wieksza).

Od +/- miesiaca wrocilem na news.tpnet.pl i znowu zaczely sie problemy z
ginacymi postami. Przynajmniej jest lepiej niz bylo kiedys, kiedys to nie
pojawialy sie cale drzewa watkow...

Mamy nowe swietne polaczenia ze Stanami, a lokalnie lepiej z dyskietka
jezdzic...

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw)
F1: http://f1.to.jest.to