Re: news.tpnet.pl (Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???)

Autor: Paweł Grajewski (grajewsp_at_webmedia.SPAM-PRECZ.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 16:31:21 MET DST

On 7 Apr 1999 21:52:56 GMT, Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> wrote:

>Co to znaczy dokładnie giną? Nie ma ich na news.tpnet.pl, czy może nie
>docierają na inne serwery?
>U mnie wysztko działa... ;))

Po wątkach widzę, że na news.tpnet.pl brakuje niektórych postów. Na innych
serwerach są. Co ciekawe, giną posty zarówno pochodzące z innych serwerów,
jak i te ogłoszone bezpośrednio na news.tpnet.pl.

Zrobiłem listę kilku Message-IDów wiadomości, które znikły i wysłałem
bezpośrednio do admina. Zero odpowiedzi...

--
*-[ Paweł Grajewski ]--------[ grajewsp_at_webmedia.pl ]----*
* "640 kB RAM is enough for everyone" - Bill Gates, 1983 *