Re: Co sadzicie o moim pomysle na temat serwerow news ???

Autor: dj.futszak (futszak/_at_/dione.ids.pl)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 22:10:31 MET DST

On Fri, 2 Apr 1999 13:11:46 +0200, "Przemyslaw Popielarski"
<premax_at_hotmail.pl> wrote:

>Co innego odlaczenie jednego budynku / malej miejscowosci, a co innego
>calego kontynentu.

Fakt, o tym nie pomyslalem, ale zaniedbalem rowniez jeszcze inna
rzecz, mianowicie podczas odbioru danych moga pojawic sie bledy ktore
w normalnej transmisji mozna wyeliminowac wysylajac info do nadajnika
o powtorzenie porcji danych, natomiast tutaj trzeba by bylo wyslac
prosbe o powtorne wyslanie pakietu juz nie do serwera news.hub.eu (tak
jak go nazwalem dla potrzeb tego art) ale na przyklad do sasiedniego
serwera news.
W ekstremalnym przypadku oprogramowanie powinno byc przygotowane to
calkowitego odbierania danych z sasiedniego serwera news.

Wydaje mi sie ze ten sposob rozpowszechniania news-ow nie klocilby sie
z koncepcja Internetu ale wrecz przeciwnie, by ja wspieral.

Co ciekawsze, awaria lacza naziemnego nie spowodowalaby odciecia
userow od news-ow jak to sie dzieje obecnie.

djf