pytanie od dziennikarza

Autor: Krzysztof Krol (krol_at_polbox.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 02:07:50 MET

Witam,
jestem dziennikarzem tygodnika "Wprost".
Pisze artykul o zawodzie informatyka, informatycznych multimilarderach
(szkoda ze tylko w USA), rosnacym rynku.
Bardzo prosze zainteresowanych uczestnikow listy o odpowiedzi na nastepujace
pytania:
1. Ile zarabiaja informatycy w Polsce, dlaczego tyle itp.
2. Jaka jest wartosc firm internetowych w Polsce. Czy mozna stosowac ten sam
przelicznik wartosci firm jak w Stanach. Chodzi mi o wartosc np. Netscape,
czy AOL przeliczana na jednego klienta.
Termin odpowiedzi; poniedzialek 22 marca, godz. 24.

Krzysztof Król
k.krol_at_wprost.pl